KawAN LamA vs KawAN BarU

Ibu perhatikan Dalila sejak masuk 4 bulan ni macam tak se'excitet' dulu lagi kalo jumpa Patrick. Dia tak ketawa terkekek-kekek dah. Dia cuma nak gigit2 jer kalau ibu kasi pegang Patrick tu. Sekarang Dalila dah ada kawan baru/mainan baru. Sure 'asyik'nyer pandang benda ni...huhuhu..

antara 2 benda ni...Dalila pilih ni...


Dia pegang2..



Dia belek2...

Boleh tak nak gigit benda ni pulak ibu.....

Cam ni la dia sekarang..nak gigit2 jer.. ibu dah beli dah yg benda gigit tu, dia suka benda tu, time ni ibu sejukkan kat peti.

2 comments:

Mija said...

hi ibu!
dah 4 bulan dalila yek..comel jek main benda pusing2 tu..^^ hehe

soalan, arifa & dalila tu nama baby dalila ke?

ibuarifa said...

hahaha..nama anak aku =Arifa Dalila Mohd Fadli. Aku panggil Dalila.

Post a Comment